ComunicActiva

Educació ComunicActiva: activar la comunicació de masses en l'educació. Escola ComunicActiva: Escola Activa que incorpora mitjans i continguts de comunicació de masses en l'aprenentatge.

divendres, 12 de desembre del 2008

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Martí Teixidó (Barcelona 1950)

Educació ComunicActiva

  • Educació ComunicActiva
    Resposta a Sala-Martin, economista, aficionat a donar solucions educatives.
    Fa 4 setmanes

Política d'Educació ComunicActiva

  • Política d'Educació ComunicActiva
    Apagada elèctirica. Tecnologia immensa. Progrés infinit irracional.
    Fa 5 dies

Sessió d'obertura 2008

Sessió d'obertura 2008
Dr. J.Mallart - Dr. M.Teixidó - Dr. S.Giner - Dr. J.Cots - Dra. M.E.Palau

L'entrevista a la Presidenta de l'Associació Catatalana per la Infància Maltractada

Maria-Eulàlia Palau

Una aproximació a través dels sentiments

Educadors i docents estem habituats a fer una anàlisi racional i una observació prèviament categoritzada. Cal alhora observar i copçar els sentiments d'infants i adolescents. En la novel·la, en el cinema, trobem expressats els sentiments que escriptors guionistes i directors reconstrueixen a partir de l'observació. Dialogant a partir d'imatges de cinema podem afinar més en el coneixement d'infants i adolescents. Presentem seqüencies de cinc films ben suggerents per conversar junts.

Les quatre cents coups (1959) de F. Truffaut

El Bola (1999) de Achero Mañas

Cobardes (2008) de J. Corbacho y J. Cruz

Ça commence aujourd'hui (1999) de B. Tavernier

Evelyn (2002) de Bruce Beresford

Proposta d'una participant de primera fila

Proposta d'una participant de primera fila

Aproximació a l'expressió no escolaritzada

L'expressió rítmica, musical i gràfica que no entra a l'escola. No té potser llenguatge-pensament? No és també imaginació transformadora?

Què expressen els grafits?
Què diuen els textos de rap hip-hop?


Empreu imatges com a recurs pedagògic?

Seguidors

Arxiu del blog

  • ►  2013 (25)
    • ►  de gener (25)
  • ►  2012 (1)
    • ►  d’octubre (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  de maig (1)
  • ▼  2008 (40)
    • ▼  de desembre (40)
      • Sense títol
      • Ressenya de la sessió d'obertura
      • Programa del Seminari de Tardor 2008EL MALTRACTAME...
      • L'entrevista a la Presidenta de l'Associació Catat...
      • Les eines per a la intervenció (Elaboració per a c...
      • Associació Catalana per la Infància Maltractada. P...
      • ME-PALAU. La intervenció davant del maltractament:...
      • C. PACHON. Observatori del maltractament i indicad...
      • A. SEBASTIÁN. Tipologia de maltractaments
      • Convenció sobre els drets de l'infant (UN 1989)
      • Convenció drets infant il·lustradaEdició íntegra d...
      • Rap en català també
      • Rap: No, jo no sóc polac
      • Encuentro urbano de culturas
      • Graffitoteca
      • Graffiti de Girona
      • Sense títol
      • Graffiti a l'autovia
      • Protocol maltractaments infants
      • Encuentro urbano de culturas con JuanCaSessió que ...
      • Graffiti - Hip Hop repertori
      • Observar els sentiments. Imatges de cinema
      • El maltractament a infants i adolescents ahirUn as...
      • El maltractament a infants i adolescents avui
      • Maltractament entre iguals, l'assetjament
      • Tolerancia cero contra el maltrato escolar
      • El maltrato infantil en el mundo desarrollado
      • Les diferents administracions que han d'atendre la...
      • Actuació via Telèfon de la Infància900 300 777 i...
      • El cas de la nena Alba, encaraCoincidint amb el Se...
      • EAIA . Tipus de maltractaments
      • Glosario del maltrato infantil
      • La custòdia compartida dels fills encara pendent
      • Cap a la nova Llei d'Infància de Catalunya
      • GenCat - Departament d'Acció Social i Ciutadania
      • "Hoy lo he pensado". Rap hip-hop amb molta llengua...
      • Quina imatge d'infant o jove es va construint?
      • Quina imatge d'infant o jove es va construint?
      • Quina imatge d'infant o jove es va construint?
      • Quina imatge d'infant o jove es va construint?
  • Carme Rider
  • Josep
  • Martí Teixidó mestre, pedagog
  • Pere Marquès
  • Unknown
  • Xavier Ureta Buxeda

Hymne à la Nuit de J.Ph. Rameau. Avec les veux des Petits Chanteurs de St-Marc de Lyon

Contempleu la Nit i sentiu l'himne
Tema Senzill. Imatges del tema creades per luoman. Amb la tecnologia de Blogger.