ComunicActiva

Educació ComunicActiva: activar la comunicació de masses en l'educació. Escola ComunicActiva: Escola Activa que incorpora mitjans i continguts de comunicació de masses en l'aprenentatge.

divendres, 18 de gener del 2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Martí Teixidó (Barcelona 1950)

Educació ComunicActiva

  • Educació ComunicActiva
    Fa 2 dies

Política d'Educació ComunicActiva

  • Política d'Educació ComunicActiva
    Fa 3 setmanes

Sessió d'obertura 2008

Sessió d'obertura 2008
Dr. J.Mallart - Dr. M.Teixidó - Dr. S.Giner - Dr. J.Cots - Dra. M.E.Palau

L'entrevista a la Presidenta de l'Associació Catatalana per la Infància Maltractada

Maria-Eulàlia Palau

Una aproximació a través dels sentiments

Educadors i docents estem habituats a fer una anàlisi racional i una observació prèviament categoritzada. Cal alhora observar i copçar els sentiments d'infants i adolescents. En la novel·la, en el cinema, trobem expressats els sentiments que escriptors guionistes i directors reconstrueixen a partir de l'observació. Dialogant a partir d'imatges de cinema podem afinar més en el coneixement d'infants i adolescents. Presentem seqüencies de cinc films ben suggerents per conversar junts.

Les quatre cents coups (1959) de F. Truffaut

El Bola (1999) de Achero Mañas

Cobardes (2008) de J. Corbacho y J. Cruz

Ça commence aujourd'hui (1999) de B. Tavernier

Evelyn (2002) de Bruce Beresford

Proposta d'una participant de primera fila

Proposta d'una participant de primera fila

Aproximació a l'expressió no escolaritzada

L'expressió rítmica, musical i gràfica que no entra a l'escola. No té potser llenguatge-pensament? No és també imaginació transformadora?

Què expressen els grafits?
Què diuen els textos de rap hip-hop?


Empreu imatges com a recurs pedagògic?

Seguidors

Arxiu del blog

  • ▼  2013 (25)
    • ▼  de gener (25)
      • Jornades TDA-H. Hem pogut aplegar aquest document...
      • El TDAH i la seva perspectiva neurobiològica
      • Els canvis social, la vida a les ciutats, i el seu...
      • Propostes educatives i línies d'intervenció pedagò...
      • STOP DSM
      • PUBLICAT EL 10 DE JULIOL DE 2012 A " COSES DE MEST...
      • Efecte Pigmalió (El poder de les situacions)
      • Manipulant els nens com a futurs consumidors
      • Els drets del nen
      • Drogant els nostres nens
      • Etiquetes psiquiàtriques de trastorns inventats
      • Les enrabiades d'un nen mal criat
      • LES FOREST SCHOOL, una opció d´escola que es va es...
      • FOREST SCHOOL IN LONDON
      • FOREST KINDERGARDEN A ALEMANYA
      • NEUROMÀRKETING
      • TESTIMONI D´UNA MARE
      • CONFESSIONS D´UNA REPRESENTANT DE LA INDÚSTRIA FA...
      • Entrevista a Juan Pundik, president de la platafor...
      • TDAH antídot: escola contemplativa.. la cançó i la...
      • TDAH. La xarxa en va plena. Efecte pygmalion. Enca...
      • UNA MÀ DE CONTES una proposta tranquil·la, sugger...
      • BLOG RESTRINGIT PER PREPARAR JORNADES TDAH
      • Sense títol
      • dimecres 6 de juny de 2012 ...
  • ►  2012 (1)
    • ►  d’octubre (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  de maig (1)
  • ►  2008 (40)
    • ►  de desembre (40)
  • Carme Rider
  • Josep
  • Martí Teixidó mestre, pedagog
  • Pere Marquès
  • Unknown
  • Xavier Ureta Buxeda

Hymne à la Nuit de J.Ph. Rameau. Avec les veux des Petits Chanteurs de St-Marc de Lyon

Contempleu la Nit i sentiu l'himne
Tema Senzill. Imatges del tema creades per luoman. Amb la tecnologia de Blogger.